Brenn i helvete

Jan-Aage TorpTrond skriver til Jan Åge Torp: "Du er en gigantisk drittsekk, med mer blod på hendene en guttene i Nokas ranet. Hvor mange mennesker må ta selvmord eller havne på psykriatisk klinikk på grunn av trakassering for at du og dine sauer skal bli fornøyde".

Jeg kan bare slutte meg til Trond her og vil også få legge til at min fetter tok livet av seg som 19-åring nettopp på grunn av slike holdninger i samfunnet. Måtte du brenne i det helvetet du tror på til evig tid Jan Åge Torp...

Kommentarer:
Postet av:

En annen vinkling:Hvor mange mennesker tar selvmord på grunn av seksualiseringa i samfunnet vårt? Den eneste lykke i livet er ikke uhemmet sex, det vet alle som har levd noen år. Men det vet ikke folk som sliter med å få det til i puberteten, og som er i en identitetskrise. "Er jeg hetro eller homo tro, må jeg prøve alt!?" Her bør alle voksne ta et ansvar, og ikke servere billig porno. Eller som jeg hørte fra helsesøster: trettenåringene spør om de MÅ ligge med gutta i klassen. Hvorfor er det blitt sånn? Kanskje homotrenden er over snart og vi sitter med enda høyere selvmordstall av folk som hadde vært lykkelig gift, hvis de ikke hadde gitt etter for det gigantiske eksperimentet samfunnet vårt driver med?

17.01.2006 @ 17:01
URL: http://steens.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Homofili handler ikke om sexualisering av samfunnet. Homofili handler om kjærlighet og retten til å være forelsket uten å bli sett ned på og fordømt av slike som Jan Åge Torp. Man er ikke homofil fordi det er "trendy", da har du nok ikke skjønt hva det dreier seg om.

17.01.2006 @ 17:39
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av:

Forelsket kan man bli i forelskelsen, men det skal mer til for å skape en trygg pubertet. Bl.a. forbilder.Den homofile livsstilen slik den eksponeres i alle verdens gay-parader handler ikke så mye om sann kjærlighet akkurat. Dette sirkuset framstår ofte som de ulykkeliges klovnetog med alskens varianter av perversitet. Tragiske menneskeskjebner som ofte har abnormt mange partnere. Det er dessverre heller ikke uvanlig at man lever i forhold, der den ene parten utnytter den andre. Og det har aldri vært mer trendy før nå. Politikere hånd i hånd med transvestitter og sadomachohomser er jo helt politisk korrekt. Hvilke effekter får det på våre barn, blir de trygge mammaer og pappaer av den slags?Nei, vi må tåle litt yttringsfrihet den andre veien også! Jeg synes du tilskriver pastor Jan-Åge veldig stor innflytelse i forhold til de store massers hylekor.

17.01.2006 @ 18:28
Postet av: Knut Stian Olsen

At du og Torp ikke liker den "homofile livsstilen" som du kaller det, er vel ikke de homofiles problem. Det er ikke noe galt i å være homofil selv om Torp sier det.Den inkluderende homofile livsstilen er faktisk mer å se opp til enn den fordømmende kristne livsstilen.At du synes homofili er en perversitet er jo ditt problem. Ingen sexuell legning er pervers så lenge alle parter er frivillig med på det.Mitt barn skal i hvertfall oppdras til å respektere alle mennesker uavhengig av sexuell legning, hudfarge eller annet.

17.01.2006 @ 18:59
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: tone-marie olsen

at noen mennesker har en annen legning enn de som såkalt er "normale" her i samfunnet er vel helt naturlig,ihvertfall i mine øyne.hvis noen klarer og styre sin kjærlighet ovenfor et annet menneske bare for at samfunnet syns det ikke er riktig,så er dem jaggu gode. det er nok mange mennesker som har hvert håpløst forelsket,uten å være homofil. det blir akkurat det samme,takk og lov for at verden har blitt mer åpen da det gjelder homofile legninger.r.i.p Stig Thomas.

17.01.2006 @ 22:31
URL: http://dyrevenn.weblogg.no
Postet av: Trond

Enda en gang blir innlegg fra en av mine blogger kommentert her hos knut stian. Jeg føler meg utrolig ydmyk akkurat nå.

18.01.2006 @ 02:00
URL: http://trond.weblogg.no/
Postet av: Knut Stian Olsen

Akkurat nå ble jeg litt ydmyk selv :O)

18.01.2006 @ 12:30
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Tone: Jepp! R.I.P vår kjære fetter Stig Thomas

18.01.2006 @ 12:41
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av:

Vi definerer nok ordet kjærlighet litt forskjellig. Jeg har lagt merke til at dette uttrykket brukes friskt i homodebatten, og da kan det like gjerne bety "sexuell lyst" eller "begjær". Altså det folk tenner på er altså kjærlighet. Og da høres det jo veldig fint og attraktivt ut å bli homo. Jeg kjenner tilfeldigvis noen, og de har fortalt meg om baksiden av medaljen.Når kristne definerer kjærlighet, handler det om et livslangt forhold, av ansvar - gi sitt liv og selv for andre. Det er ikke egoistiske lyster som står i sentrum for en kristen definisjon av ordet kjærlighet.Men i vårt seksualiserte samfunn er ikke det som har fungert i generasjoner godt nok, det er mer spennende med russisk rulett....alt annet er jo intoleranse,?

18.01.2006 @ 15:27
Postet av: Knut Stian Olsen

Jeg kjenner flere selv og min fetter tok livet sitt pga intoleranse i samfunnet generelt og blant andre spesielt.Det er nok bare motstandere av homofili som definerer homosexuelle som kjærlighetsløse og at det i stedet er sexuelle lyster og at det kun er de kristne som har monopol på kjærlighet.Du skriver "fungert i generasjoner", ja det er riktig det fordi mannen har i alle disse generasjonene hatt all makt også rett til å tukte den man var gift med. Altså banke kona. Eneste grunnen til at det "fungerte i generasjoner" er at det aldri har vært snakk om likeverdige partnere.Idealisert kristen kjærlighet har ikke eksistert i generasjoner. Det er bare noe kristenfolket har funnet på i den senere tid og lukket øynene for det brutale mannsdominerte samfunnet som tidligere var vanlig praksis.Menn banket kona etter at de hadde hatt sex fordi kvinnen i følge datidens prester og bibeltolkninger var fristerinnen som ledet mennene ut i synd.Kristen kjernefamiliekjærlighet? Pissprat, det har aldri eksistert...Knull hvem du vil og hvor mange du vil og på hvilken måte du vil og med hvilket kjønn du vil så lenge alt fåregår på frivillig, lovlig basis.

18.01.2006 @ 16:19
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av:

Her synes jeg du går langt over streken! Å be en som har meninger brenne i helvete er litt drøyt, tross om jeg ei er enig med Trop selv heller. Jan Åge Torp tråkker over strekken og på andre, men du burde jo holde deg for god til det... Kjærligheten er overbærende og dekker over en mengde synder sier bibelen.Måtte vi ses i himmelen!Thomas Lillebror Finne

18.01.2006 @ 21:21
URL: http://lillebror.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Jeg skrev at han burde brenne i det helvete han tror på. Jeg tror ikke på noen gud, himmel eller helvete eller noen annen religion...

18.01.2006 @ 21:27
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Toto

Homofili er noe av det verst som finnes. Homofili er en svulst på dette samfunnet. Homofili burde vært straffbart, og jeg støtter de russiske myndigheten i akkurat denne saken. En sykdom og en landeplage. Homofili er perversitet på sitt mest avskylige.

28.05.2006 @ 10:25
Postet av: Knut S

Homofili og bibelen passer overhodet ikke sammen. Den tar sterkt avstand fra det. Se gml. testamentet. Homofili er en skam for det norske folk

28.05.2006 @ 10:29
Postet av: Knut Stian Olsen

Bibelen er ikke annet en ei bok med tekst, vi snakker om menneskeskjebner her. Boka betyr ingen tingBåde Toto og Knut S her er samme person, ihvertfall samme ip-adresse.

29.05.2006 @ 15:29
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Bartis

Ærlig talt. Hva er problemet? Om folk er homofile er vel ikke det noe problem, så lenge de ikke overgriper seg på andre? Hvis kristne skal argumentere viser de til GT. Men det viser bare at de ikke forstår sin egen religion. Kristendom er å følge Jesus eksempel på nestekjærlighet. Men det virker som det er lettere for mange kristne å hate, helt uten grunnlag. De hater folk fordi de liker noen av samme kjønn.Forresten er bibelen en bok av så mange selvmotsigelser at det største mirakelet er at noen tror på den intolerante hevngjerrige guden som der beskrives

07.08.2006 @ 13:33
Postet av: Knut Stian Olsen

Helt enig med deg Bartis...

07.08.2006 @ 13:37
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no

Skriv en ny kommentar:

Navn
Husk meg ?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/614475