En terrorplanleggingssamtale?

I et mørkt hjørne på en luguber brun pub i nærheten av regjeringskvartalet var det en samtale omtrent som følger:

NN1: Nå begynner jeg å bli lei av all juginga til han derre Stoltenberg døh

NN2: Ja faen, han juger så det renner av han

NN1: De jævla løgnene ligger tjukt utapå det sleske smilet hans

NN2: Mhmm

NN1: Noen burde ha lært han ei lekse

NN2: Jepp, skulle faenimeg ha høggd hue av han

NN1: Ja det gjør vi hvis vi møter'n, vi dreper'n...

NN2: Ja vi bomber'n i stedet, han og hele den jævla regjeringa. De sitter rett borti gata her.

***

Resultat: 4 uker varetekt for terrorplanlegging...


(kilde PST)

Kommentarer:
Postet av: Cake

Skjønner hva du mener, er helt enig med deg!

Postet av: Grenseløs

Jeg også...

23.09.2006 @ 21:58
URL: http://utengrenser.blogspot.com
Postet av: Skummel (ikke) muslim

Sikker på at hadde jeg vært muslim hadde jeg vært arrestert for lenge siden for alle de uttalelsene jeg har kommet med!

23.09.2006 @ 22:32
Postet av: fehodeode

Tenk å si sånt om Israel og USA mens disse bare dreper barn og skaper fred...Men gutta får nok mye mer enn fire uker for det de ikke gjorde. Nå får vi se Dørumens fine nye lover i aksjon. Kjøp tannkrem på Rimi ved Regjeringskvartalet, og du får fengsel for å ville bruke den til å sprenge blokka (rørt ihop med Pepsi eller Cola Light).Tror forresten lite på at de som skjøt ikke greide å treffe Davidstjerna på synagogen, hvis det var det som var målet. Tror ikke på noen her, det er bare fantasi alt sammen. Fantasy Politics...

24.09.2006 @ 00:30
URL: http://fehodeode.blogspot.com
Postet av: Neo

Jøss! Her var det en del stygge raddispsykopater!Islamofil ormeyngel.mvhwww.antipsykopat.org

24.09.2006 @ 03:32
Postet av: fehodeodet

Jeg har bare forakt til overs for verdiene i det norske samfunnet. - I Norge har dere homser i toppstillinger, til og med i regjeringen. Homofile får adoptere barn! Pedofile og voldtektsforbrytere blir beskyttet i fengslene. Dere kaller Norge et kristens verdisamfunn. Hvordan kan nordmenn kalle dette verdier? På Ila landsfengsel beskytter fengselsvesenet pedofile og drapsmenn som har myrdet og misbrukt småbarn. Hvilket samfunn er det dere vil ha? spør Bhatti. - Jeg har jævlig mye hat i hodet mitt. Jeg er så forbannet at tårene kan begynne å renne, bare jeg tenker på norske myndigheter.Det som imidlertid er tankevekkende, er anonymiseringen av Bhatti i norske medier. Her har vi en mann som har stått åpent frem i Dagbladet og fortalt at han hater norske verdier og lever for islam. De som leser mainstream media, ikke bare de som leser min mening , har rett til å vite hva slags mann som er mistenkt for disse terrorplanene.59 treff med søk på Arfan Qadeer Bhattihttp://www.google.no/search?hl=no&q=Arfan+Qadeer+Bhatti+&btnG=S%C3%B8k&meta=lr%3Dlang_no

Postet av: skulle faenimeg ha høggd hue av han

Jeg lever for islam, og hater norske verdierArfan Qadeer Bhatti (25) har vært kriminell siden han var 13 år gammel. En virkelig versting. Fryktet av politiet og nærmest idol for andre hardbarkede kriminelle. Nå hevder norsk-pakistaneren, som er proppfull av hat mot norske myndigheter, at han har funnet roen i islam.

Postet av: Attentatet, revolveren og de gode vennene

Lauritsen ble ikke forhørt av politiet etter attentatet mot William Nygaard i 1993. Etter lang tids tvil meldte han seg til politiet på bakgrunn av en dokumentar om Nygaard-saken i 1997. Han kom med en rekke interessante opplysninger om skytetrening, reiser og våpenkjøp. Han fortalte at Simonsen hadde finansiert noen av våpnene til pakistaneren. Han fortalte videre at han, i motsetning til Simonsen, oppfattet pakistaneren som en mann som støttet dødsdommen over Salman Rushdie.http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/oslo/article741135.ece Bhatti: - Jeg har alibi

Postet av: HAN KUNNE VÆRT EN FANTASTISK POLITIKER

HUN ER DEN TERRORSIKDEDES ELSKERINNE.Han er så sexy.Hun legger ikke skjul på at han har sterke og radikale- Til og med jeg som er norsk kan skjønne hva han mener når han sier at han hater norske verdier. Så mye som politiet plager og trakasserer ham, er det ikke rart han blir aggressiv mot det norske samfunnet. meninger.Hun mener de sterke meningene hans er blitt misforstått.- Han har sin tro og sine greier han holder på med, men dette er ikke hans stil. Det er gått over stokk og stein for politiet i denne saken, sier hun.

Postet av: "Terror Is Glamour"

Lenin once described terrorism as bourgeois adventurism. I think there, for once, he got things right: That's exactly it. One must not negate the basic tenet of all morality - that individuals are themselves responsible for their actions. And the triggers seem to be individual too. Upbringing certainly plays a major role there, imparting a misconceived sense of mission which pushes people towards "actions." Added to that there is a herd mentality once you have become integrated in a group and everyone continues to drive everyone else on and on into a forced situation. There's the type of person who believes his action will make mankind listen to him and turn him into a historic figure. Then there's the type who simply feels attracted to violence. And yes, I think glamour plays a role too.

Postet av: Knut Stian Olsen

Du med de 6 siste kommentarene, klarer du å skrive noe selv eller? Det er jo ikke noe annet enn utklipp fra andre du presenterer.....

24.09.2006 @ 12:51
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Bhatti and Kristiansen

They also discussed shooting embassy guards."The problem with shooting them is that they don't come in one group. ... They come in waves," the court quoted Bhatti as saying on the tape. "So shooting won't work. The only thing I thought was: do the whole building."Bhatti, described as the ringleader by police, had been under police surveillance since late June, after he was briefly detained by German police on suspicion of plotting terror against the World Cup soccer tournament. He was released without charges.Last week, he was charged with firing gunshots at the home of a Norwegian crime reporter on the outskirts of Oslo, the state radio network NRK reported.http://www.nettavisen.no/innenriks/article737239.eceJohnsrud: - Overrasket Dagen etter skuddene fikk Nina Johnsrud en SMS fra den nå pågrepne mannen der han bedyret sin uskyld.

Postet av: Sensur ?

Smålig og irrelevant

Postet av: Knut Stian Olsen

Det er ikke irrelevant nei. Å sitte på Lillehammer og sakse fra andre hele tiden vitner om at du ikke har egne meninger...

24.09.2006 @ 13:00
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Men sensur? Nei, ingen blir sensurert her;O)

24.09.2006 @ 13:05
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Sensur ?

Nesten all journalistikk er forskjellige typer saksing og vinkling som passer forutinntatte standpunkter.

24.09.2006 @ 14:16
Postet av: Shoaib

Knut Stian, du har et poeng med at samtaler i det private rom av og til utarter seg på en måte hvor de senere kan presenteres som noe helt annet ... men det avhenger mest av alt av det generelle klimaet i debatten. Dessverre er det elementer i Norge som forsøker sitt beste på å forgifte enhver debatt. Når det gjelder de tre (ser ut som fjerdemann er funnet uskyldig, om jeg skjønte det rett) ønsker jeg dem bak lås og slå selvsagt, gitt at de er skyldige. Men der kommer det et kjempespørmål om man vil greie å opprettholde prisnisppet om "uskyldig inntil det motsatte er bevist" i denne saken med medier som kjører denne saken på den måten de gjør.

24.09.2006 @ 14:39
URL: http://islam.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Sensur? Men de aller aller fleste klarer å hoste opp egne meninger utifra sitt ståsted uten å måtte klippe og lime direkte fra andre...Shoaib: Helt enig med deg

24.09.2006 @ 15:34
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: forgifte enhver debatt.

Eller desperat prøve å avlede enhver debatt.Og prøve å klistre en negativ merkelapp på sin meningsmotstander.

Postet av: Knut Stian Olsen

Vanskelig å ha en meningsmotstander når man ikke vet hva denne motstanderens egne meninger er

24.09.2006 @ 16:25
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: forgifte enhver debatt.

Det er Shmuel Bars opfattelse, at så længe den tavse majoritet ikke vender sig mod radikal islam, kan slaget ikke vindes. Der er tale om en religionskrig, hvad enten Vesten opfatter det på denne måde eller ej, for sådan defineres den af modstanderen.Men når man accepterer modstanderens præmisser for at føre krig, kan man, så vidt jeg ved, dårligt undgå at tabe. http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060922/BOGER/109220073

Postet av: Knut Stian Olsen

Bloggtrollet fra Lillehammer blir blokkert i 48 timer...

25.09.2006 @ 01:29
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no
Postet av: Knut Stian Olsen

Ha-ha

26.09.2006 @ 05:28
URL: http://knutstianolsen.weblogg.no

Skriv en ny kommentar:

Navn
Husk meg ?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/2130569